Παρασκευή 21 Απριλίου 2023

8 - Η Νέα Τεχνοκρατία απειλεί την Ιπποκρατική Ιατρική και τον Κώδικα της Νυρεμβέργης [μέρος 8] / 8 - La nuova tecnocrazia minaccia la medicina ippocratica e il codice di Norimberga [parte 8] / 8 - La nuova tecnocrazia minaccia la medicina ippocratica e il codice di Norimberga [parte 8]

 

Στο τελευταίο κεφάλαιο του βιβλίου, προσφέρω ορισμένες προτάσεις πολιτικής στους τομείς της ειδίκευσής μου που έχουν να κάνουν με τη δημόσια υγεία.
Μιλώ για τρόπους με τους οποίους μπορούμε να μεταρρυθμίσουμε ουσιαστικά ορισμένους από τους οργανισμούς δημόσιας υγείας μας, όπως το
CDC, το FDA και το NIH, που απέτυχαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Προσπαθώ επίσης να προσφέρω κάποιες ευρύτερες προτάσεις που έχουν να κάνουν πρώτα απ’ όλα με το να ξεπεράσουμε τον φόβο μας.

Jan Jekielek: Θέλω να το θίξω αυτό γιατί θυμάμαι ότι μιλάτε πολύ συγκεκριμένα για αυτό είναι το πρώτο πράγμα.

Dr. Kheriaty: Ναί.

Jan Jekielek: Αλλά πιο εύκολο να το λες παρά να το κάνεις.

Dr. Kheriaty: Υπάρχουν μικροί τρόποι με τους οποίους μπορούμε να αρχίσουμε να αναπτύσσουμε την ικανότητα να απωθούμε τους φόβους μας.


Ως ψυχίατρος ξέρω ότι ο τρόπος να ξεπεραστεί ο φόβος και το άγχος δεν είναι η αποφυγή, είναι η έκθεση.

Είναι βήμα-βήμα, βαθμολογείται η οικοδόμηση σε επίπεδο μικρής κλίμακας σε επίπεδο μεσαίας κλίμακας, χτίζοντας σε επίπεδο μεγαλύτερης κλίμακας κυριολεκτικής αντιμετώπισης των φόβων μας.

Ο θεραπευτής γίνεται προπονητής για να σας βοηθήσει να το κάνετε αυτό με μια σταδιακή διαδικασία, ώστε να μην κατακλύζεστε.

Έχουμε υποχωρήσει, έχουμε αποσυρθεί από αυτές τις εξωτερικές απειλές, σταματήσαμε να ζούμε ως άνθρωποι, σταματήσαμε να είμαστε μαζί, σταματήσαμε να σχετιζόμαστε με ό,τι άλλο και σταματήσαμε να παίρνουμε ρίσκα.

Η ασφάλεια είναι θεμελιώδης ανάγκη του ανθρώπου, αλλά ο κίνδυνος είναι επίσης θεμελιώδης ανάγκη του ανθρώπου.

Αυτά τα δύο πράγματα πρέπει να διατηρούνται σε ισορροπία.

Μια κοινωνία όπου κανείς δεν ρισκάρει ποτέ, δεν είναι κοινωνία, είναι μια συλλογή από πτώματα.

Πρέπει να μάθουμε για άλλη μια φορά να είμαστε τολμηροί, να μάθουμε για άλλη μια φορά να αναλαμβάνουμε κινδύνους, όχι απερίσκεπτους κινδύνους, αλλά λογικούς, λογικούς, ορθολογικούς τρόπους για να προχωρήσουμε μπροστά και να πιέζουμε μπροστά παρά τους κινδύνους και τις δυσκολίες.

Συλλογικά, ο καθένας από εμάς πρέπει να το ξαναμάθουμε αφού συμμετάσχουμε σε αυτό το τεράστιο πείραμα που ουσιαστικά ισοδυναμούσε με ριζική αποφυγή για σχεδόν τρία χρόνια.

Πρέπει να επιστρέψουμε σε αυτή τη διαδικασία να αντιμετωπίζουμε πραγματικά τους φόβους μας και να είμαστε πρόθυμοι να ζήσουμε ξανά τη ζωή με τους δικούς μας όρους, παρά την αδυναμία μας, τη θνητότητά μας και την ευαλωτότητά μας.

Θα είμαστε πάντα ευάλωτοι σε ασθένειες, σε αναπηρία και τελικά σε θάνατο.

Αλλά όπως είπε ο Montaigne, »Αυτός που έχει μάθει να ξεπερνά το φόβο του θανάτου έχει μάθει πώς να ζει».

Το ίδιο είπε και ο Σωκράτης. Είπε, »Όλη η φιλοσοφία, η »φιλο σοφία», η αγάπη της σοφίας, είναι προετοιμασία για το θάνατο».

Και ο Σωκράτης αντιμετώπισε το θάνατό του χωρίς φόβο, γιατί είχε μάθει να βάζει τη ζωή του κάτω από το λάβαρο της αλήθειας,

»Θα υπηρετήσω την αλήθεια.
Θα κυνηγήσω την αλήθεια όπου μπορεί να βρεθεί.
Θα είμαι ταπεινός και θα αναγνωρίσω ότι δεν τα ξέρω όλα».
Ήταν ο πιο σοφός άνθρωπος της Αθήνας, γιατί έκανε ερωτήσεις.

Ως κοινωνία, πρέπει να συλλάβουμε ξανά αυτό το τολμηρό πνεύμα, να είμαστε πρόθυμοι να κάνουμε ερωτήσεις, να είμαστε πρόθυμοι να ρισκάρουμε, να παραδεχτούμε ταπεινά ότι δεν ξέρουμε τα πάντα και ότι δεν μπορούμε να ελέγξουμε πλήρως τη φύση, δεν μπορούμε να ελέγξουμε πλήρως τις πανδημίες, αλλά μπορούμε ακόμα να ζήσουμε μαζί.

Μπορούμε ακόμα να υποστηρίξουμε ο ένας τον άλλον.
Μπορούμε ακόμα να φροντίζουμε τους άρρωστους όταν αρρωσταίνουν.

Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να ξεπεράσουμε τον φόβο μας, γιατί αν ζούμε ακόμα σε κατάσταση φόβου, είμαστε παράλυτοι.

Με έντονο φόβο, όποιος έχει βιώσει ποτέ μια κρίση πανικού ξέρει ότι ο φόβος θα σας παραλύσει κυριολεκτικά, όχι μόνο σωματικά, αλλά και ψυχικά.
Δεν μπορείς να κινηθείς.
Δεν μπορείτε να σκεφτείτε όταν είστε τρομοκρατημένοι. δεν μπορείς να κάνεις τίποτα.

Άρα, αυτό το θέμα του φόβου είναι πολύ σημαντικό.
Και μπορεί να πείτε, »
Δεν είμαι υπάλληλος δημόσιας υγείας.
Δεν είμαι άτομο με πολιτική εξουσία.
Δεν είμαι άτομο στα μέσα ενημέρωσης.
Τι μπορώ να κάνω για να διορθώσω το είδος των προβλημάτων που έχετε σκιαγραφήσει;»

Υπάρχουν πολλά που μπορείτε να κάνετε.
Θα μπορούσατε να ξεκινήσετε δουλεύοντας πάνω σε όποιον φόβο έχετε απορροφήσει και δουλεύοντας για να τον ξεπεράσετε.

Εργαστείτε για να ξεκινήσετε σε μικρή κλίμακα, να συναντάτε και να μαζεύεστε και να μιλάτε και να σκέφτεστε με ανθρώπους πρόσωπο με πρόσωπο σε επίπεδο γειτονιάς, σε επίπεδο σχολείου και σε επίπεδο κοινότητας.

Ξεκινήστε μια λέσχη βιβλίου, διαβάζοντας σπουδαία έργα λογοτεχνίας. Θα μπορούσατε να ξεκινήσετε μια δυστοπική λέσχη βιβλίων και ίσως να αναμειγνύεστε σε κάποιες κωμωδίες, ώστε όλοι να μην παθαίνουν υπερβολική κατάθλιψη.

Υπάρχουν πολλά που μπορούν να κάνουν οι απλοί άνθρωποι.
Οι άνθρωποι δεν είναι ανίσχυροι.
Έγιναν να νιώθουν ανίσχυροι κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά δεν είναι. Δεν είναι ανίσχυροι.

Jan Jekielek: Αυτή είναι φανταστική συμβουλή. Αυτή είναι η συμβουλή που θα μπορούσα να ακολουθήσω για τον εαυτό μου, οπότε σας ευχαριστώ για αυτό.
Υπάρχουν τουλάχιστον μερικές περιπτώσεις όπου σκέφτομαι τα πράγματα που έχετε γράψει, απλώς γενικές έννοιες και το νέο ανώμαλο που βλέπουμε να εκδηλώνεται.
Ένα από αυτα βρίσκεται στην Κίνα αυτή τη στιγμή.

Dr. Kheriaty: Ναί.

Jan Jekielek: Μπορεί να υπάρχουν ολόκληρες πόλεις, όπου ξαφνικά ο κωδικός όλων γίνεται κόκκινος και δεν μπορούν να μετακινηθούν.

Dr. Kheriaty: Ναί.

Jan Jekielek: Αυτή είναι η κοινωνία που περιγράφεις.

Dr. Kheriaty: Όλα μέρος του σχεδίου.
Αυτή είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε αυτού του είδους τις μαζικές συγκεντρώσεις στην Κίνα, ενάντια στο καθεστώς και οι οποίες απωθούνται μετά στην πλατεία Τιενανμέν.
Είναι τρομακτικό να βλέπεις εταιρείες όπως η Apple να υποστηρίζουν το καθεστώς αφαιρώντας το Airdrop από τα iPhone, που ήταν ο μόνος τρόπος με τον οποίο πολλοί από αυτούς τους διαδηλωτές μπορούσαν να επικοινωνήσουν μεταξύ τους κατά τη διάρκεια των διαδηλώσεων, επειδή αυτή ήταν μια εφαρμογή που δεν περνούσε από το δίκτυο, το κυψελοειδές δίκτυο εκεί στην Κίνα που το κράτος μπορούσε να ελέγξει.

Και αντί να πανηγυρίζει το γεγονός ότι είχε αυτόν τον τεχνολογικό μηχανισμό που επέτρεπε την επικοινωνία και την ελευθερία στους Κινέζους διαδηλωτές, η Apple, πιθανώς για τους δικούς της οικονομικούς λόγους, προχώρησε και τάχθηκε στο πλευρό του καθεστώτος και αφαίρεσε αυτό το πράγμα που όλοι εμείς στη Δύση απολαμβάνουμε στα iPhone μας.

Αλλά αυτές οι κινεζικές διαμαρτυρίες είναι επίσης ενθαρρυντικές επειδή απεικονίζουν αυτό που είπα σχετικά με την ανθρώπινη φύση, ότι η ανθρώπινη φύση έρχεται πάντα να χτυπά στο κάτω μέρος της ένατης περιόδου.

Καθεστώτα που βασίζονται σε ψέμματα τελικά θα πέσουν.

Δεν ξέρω πότε θα τελειώσει η τυραννία στην Κίνα.
Ελπίζω να είναι νωρίτερα παρά αργότερα.
Ξέρω όμως ότι ένα καθεστώς που λειτουργεί με τον τρόπο που λειτουργεί το Κινεζικό Κομμουνιστικό Κόμμα δεν μπορεί να συντηρείται για πάντα, γιατί βασίζεται σε ψέματα.

Είναι χτισμένο πάνω σε τραπουλόχαρτα

Υπό τις κατάλληλες κοινωνικές συνθήκες και με επαρκή απώθηση από τους πολίτες, το κόμμα θα χάσει τον έλεγχο και τα πράγματα θα πρέπει να αλλάξουν.

Ελπίζω ότι αυτά είναι σημάδια ότι κάτι τέτοιο μπορεί να συμβαίνει, ή τουλάχιστον ένα αρχικό στάδιο σε μια κίνηση προς αυτή την κατεύθυνση.
Αλλά πρέπει να καταλάβουμε ότι υπάρχουν άνθρωποι εκεί που έχουν ωθηθεί πέρα από τα όριά τους, κάτι που είναι τρομακτικό.

Και τώρα, εκδηλώνουν αυτό που όλοι μας γνωρίζουμε ότι είναι αλήθεια, που είναι ότι η ικανότητα του ανθρώπου να διακρίνει,
»Παρ όλη την προπαγάνδα που τρέφομαι σε όλη μου τη ζωή, παρά τον έλεγχο της εκπαίδευσης Και η ροή των πληροφοριών και το τι μπορώ να έχω πρόσβαση, εξακολουθώ να ξέρω μέσα μου ότι πρέπει να έχω τη δυνατότητα να κυκλοφορώ ελεύθερα στη χώρα μου.

Θα έπρεπε να έχω την ικανότητα να μιλάω ελεύθερα.
Θα πρέπει να έχω τη δυνατότητα να κερδίζω τα προς το ζην για την οικογένειά μου και να συντηρώ τα παιδιά μου
».

Αυτές είναι βασικές, θεμελιώδεις ανθρώπινες αλήθειες που είναι εγγεγραμμένες στην ανθρώπινη καρδιά και κανένα τυραννικό καθεστώς δεν μπορεί ποτέ να τις εξαλείψει πλήρως.

Jan Jekielek: Και όλα αυτά, παρά την ανάπτυξη πολλών από αυτές τις τεχνολογίες.

Dr. Kheriaty: Σωστά.

Jan Jekielek: Υποστηρίζετε ότι στο The New Abnormal ότι αυτό πρέπει πραγματικά να σταματήσει.

Dr. Kheriaty: Σωστά. Μιλάω για τα επόμενα στάδια στο καθεστώς επιτήρησης βιοασφάλειας.
Τι έρχεται μετά;
Γιατί η COVID, κατά μία έννοια, ήταν μόνο η αρχή.
Το βιβλίο μου είναι περισσότερο για το μέλλον παρά για τα τελευταία τρία χρόνια.
Το
πρώτο βήμα είναι τα
ψηφιακά αναγνωριστικά που συνδέονται με βιομετρικά δεδομένα, αναγνωριστικά προσώπου, σαρώσεις αμφιβληστροειδούς και δακτυλικά αποτυπώματα.

Το βλέπουμε αυτό με το σύστημα Clear στα αεροδρόμια.

Τώρα, το βλέπουμε αυτό σε πολλούς άλλους τομείς και σε ιδιωτικές εταιρείες που χρησιμοποιούν αυτά τα πράγματα όλο και περισσότερο.

Αλλά τελικά, αυτό είναι ένα σύστημα στο οποίο το διαβατήριό σας είναι πλέον αποθηκευμένο στο Cloud και συνδέεται με πληροφορίες σχετικά με την υγεία σας.

Τελικά, με φορητές και εμφυτεύσιμες συσκευές, αποθηκεύει την υγεία σας από στιγμή σε στιγμή, τα ζωτικά σας σημάδια και τη συναισθηματική σας κατάσταση.
Αυτό θα δώσει στις κυβερνήσεις και στις ιδιωτικές εταιρείες τους που συνεργάζονται με τις κυβερνήσεις άνευ προηγουμένου πρόσβαση και παρεμβατική πρόσβαση σε πληροφορίες από στιγμή σε στιγμή για εσάς που οι περισσότεροι άνθρωποι θα πρέπει να είναι πολύ, πολύ απρόθυμοι να εγκαταλείψουν.

Αυτά θα συνδέονται με ένα χρηματοπιστωτικό σύστημα που θα επικεντρώνεται στα ψηφιακά νομίσματα της κεντρικής τράπεζας.

Αυτό θα είναι επίσης ένα βήμα που θα αναπτυχθεί στο εγγύς μέλλον.
Και τα ψηφιακά νομίσματα της κεντρικής τράπεζας πρέπει να διακρίνονται από τα αποκεντρωμένα ψηφιακά νομίσματα όπως το Bitcoin.

Ένα CBDC θα επιτρέψει στην κυβέρνηση να παρακολουθεί κάθε μία από τις οικονομικές σας συναλλαγές.

Αυτό έχει ήδη γίνει στην Κίνα με το ψηφιακό e-Yuan, το οποίο κυκλοφόρησε κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του Πεκίνου. Έδειξαν κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων ότι μπορούσαν να παρακινήσουν ολόκληρο τον πληθυσμό τους να το χρησιμοποιήσει, κάτι που δεν προκαλεί έκπληξη δεδομένου του επιπέδου ελέγχου που έχει το καθεστώς.

Αλλά ζήτησαν επίσης από οποιονδήποτε από τους συμμετέχοντες από άλλες χώρες, οποιονδήποτε από τους επισκέπτες από άλλες χώρες να κατεβάσουν αυτήν την εφαρμογή και να χρησιμοποιήσουν αυτό το κεντρικά ελεγχόμενο ψηφιακό νόμισμα κατά τη διάρκεια των αγώνων.

Αυτή η εφαρμογή είναι ακόμα στο τηλέφωνό τους, παρακολουθεί τις οικονομικές τους συναλλαγές και πολλές άλλες πληροφορίες που μπορούν να συλλεχθούν από το smartphone σας.

Κατάφεραν να το εξάγουν διεθνώς χρησιμοποιώντας αυτό το γεγονός ως ένα είδος υπομόχλιο ή μόχλευσης.

Οι ομοσπονδιακές αρχές έχουν ήδη αναγνωρίσει δημόσια ότι θέλουν να εκδώσουν ψηφιακό δολάριο.
Θα το παρουσιάσουν ως μια ευκολία χρήσης χωρίς τριβές,
»Αν ξεχάσετε το πορτοφόλι σας στο σπίτι ή το διαβατήριό σας στο σπίτι και βρίσκεστε στο αεροδρόμιο, δεν υπάρχει πρόβλημα.
Απλώς θα σαρώσουμε την ίριδά σας και μπορείτε ακόμα να μπείτε στο αεροπλάνο.
Μπορείτε ακόμα να κάνετε συναλλαγές στην άλλη άκρη χρησιμοποιώντας το ψηφιακό σας πορτοφόλι συνδεδεμένο στο ψηφιακό σας αναγνωριστικό.» Και όλα αυτά ακούγονται πολύ…

Jan Jekielek: Βολικό.

Dr. Kheriaty:… βολικό και αποτελεσματικό.
Ωστόσο, είναι σημαντικό για τους ανθρώπους να κατανοήσουν ότι αυτό που έχετε στο ψηφιακό σας πορτοφόλι δεν είναι στην πραγματικότητα χρήματα, επειδή αυτά τα ψηφιακά νομίσματα είναι προγραμματιζόμενα και μπορούν να έχουν όρους που συνδέονται με αυτά.

Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι η ομοσπονδιακή κυβέρνηση σας δίνει πίστωση φόρου.
Παίρνεις χίλια δολάρια πίσω από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση επειδή έχεις παιδί.
Αυτά τα χίλια δολάρια στο ψηφιακό σας πορτοφόλι δεν είναι το ίδιο με χίλια δολάρια μετρητά ή χίλια δολάρια στον τραπεζικό σας λογαριασμό, επειδή η κυβέρνηση μπορεί επίσης να πει:

»Πρέπει να ξοδέψετε αυτά τα χίλια δολάρια κάποιο χρόνο μέσα στους επόμενους εννέα μήνες, ή θα εξαφανιστούν» ή, »Πρέπει να ξοδέψετε αυτά τα χίλια δολάρια μόνο σε αυτές τις ευνοημένες βιομηχανίες» και,
»Δεν επιτρέπεται να τα ξοδέψετε σε αυτές τις συγκεκριμένες δυσμενείς βιομηχανίες.
Δεν μπορείτε να δώσετε αυτά τα χρήματα στους Epoch Times, επειδή δεν είναι εγκεκριμένος από το κράτος οργανισμός μέσων ενημέρωσης».

Αυτό που έχετε στο ψηφιακό σας πορτοφόλι δεν είναι στην πραγματικότητα ένα δολάριο σαν ένα χαρτονόμισμα δολαρίου.

Είναι ένα είδος προσωρινού κουπονιού για να ωθήσετε την οικονομική και συναλλακτική σας συμπεριφορά σε συγκεκριμένες κατευθύνσεις.

Η ώθηση θα είναι προς μια κοινωνία χωρίς μετρητά, όπου το ψηφιακό δολάριο ή άλλες μορφές κεντρικά ελεγχόμενων ψηφιακών νομισμάτων είναι ο μόνος τρόπος για να ξοδέψετε χρήματα και ο μόνος τρόπος για να συμμετάσχετε σε χρηματοοικονομικές συναλλαγές.

Η κυβέρνηση θα γνωρίζει όλες τις οικονομικές σας συναλλαγές.

Μπορεί να τις φορολογήσει επί τόπου.
Εάν αγοράζετε πάρα πολύ κρέας, ένας αλγόριθμος στον ουρανό
μπορεί να απενεργοποιήσει την ικανότητά σας να αγοράζετε κρέας ή να αγοράζετε βενζίνη ή τσιγάρα ή οποιαδήποτε άλλη δυσμενή συμπεριφορά στην οποία έχετε.

Jan Jekielek: Ή να ταξιδέψετε σε μια διαμαρτυρία.

Dr. Kheriaty: Ακριβώς. Ή να ταξιδέψετε σε μια διαμαρτυρία.
Και το πραγματικό πρόβλημα με αυτό το σύστημα είναι ότι θα είναι τόσο διάχυτο και πλήρες επίπεδο ελέγχου
που το ίδιο το σύστημα θα είναι αδύνατο να αντισταθεί μόλις τεθεί πλήρως σε εφαρμογή.
Γιατί;
Επειδή αν προσπαθήσετε να προβάλετε αντίσταση, ένα άτομο ή ένας αλγόριθμος στον ουρανό θα πατήσει απλώς ένα κουμπί και δεν μπορείτε να ταξιδέψετε, το αυτοκίνητό σας δεν θα ανάψει, δεν μπορείτε να αγοράσετε ή να πουλήσετε τίποτα.

Βασικά μπορεί να σας κλειδώσει έξω από τις αγορές.
Είναι μια μορφή εξορίας που τα καθεστώτα του παρελθόντος δεν θα μπορούσαν ποτέ να έχουν εφαρμόσει στην πραγματικότητα.

Είναι ένα επίπεδο ελέγχου των ελευθεριών των ανθρώπων που αυτό το είδος τεχνολογίας και αυτού του είδους το σύστημα θα κάνει δυνατό, κάτι που οι ολοκληρωτικοί δικτάτορες του παρελθόντος θα μπορούσαν μόνο να ονειρευτούν.

Jan Jekielek: Είδαμε λίγο πώς μπορεί να μοιάζει με τον τρόπο με τον οποίο η καναδική κυβέρνηση αντιμετώπισε τους φορτηγατζήδες.

Dr. Kheriaty: Σωστά.

Jan Jekielek: Βλέπετε μερικά από τα πράγματα για τα οποία έχετε γράψει στο The New Abnormal να γίνονται πραγματικότητα. Και αυτό συμβαίνει ακόμη και σε αυτή τη δικαστική υπόθεση με την οποία εμπλέκεστε, Μισούρι εναντίον Μπάιντεν.
Μερικά από τα υλικά ανακάλυψης που έχουν βγει, μερικά από τα email της στενής επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ της κυβέρνησης και της Big Tech είναι εκπληκτικά.

Dr. Kheriaty: Είναι εκπληκτικά. Αυτή θα αποδειχθεί η μεγαλύτερη περίπτωση ελεύθερης έκφρασης της Πρώτης Τροποποίησης.First Amendment, εδώ και δεκαετίες.
Δεν θέλω να φανώ πολύ μεγαλοπρεπής, αλλά αυτό που βρήκαμε στην ανακάλυψη υποδηλώνει ότι αυτό το
καθεστώς λογοκρισίας σύμπραξης δημόσιου και ιδιωτικού τομέα ήταν ακόμη πιο διάχυτο και διαδεδομένο στις διάφορες ομοσπονδιακές υπηρεσίες από ό,τι αρχικά υποψιαζόμασταν όταν καταθέσαμε τη μήνυση.

Αυτή είναι μια αγωγή που έχουν καταθέσει οι Γενικοί Εισαγγελείς του Μιζούρι και της Λουιζιάνα εναντίον πολλών ανώτερων αξιωματούχων της διοίκησης, μαζί με τέσσερις ιδιώτες ενάγοντες, εγώ, ο Jay Bhattacharya και ο Martin Kulldorff, συν-συγγραφείς της Διακήρυξης του Great Barrington και του Health Freedom Λουιζιάνα, η οποία είναι μια μη κερδοσκοπική ομάδα ιατρικής ελευθερίας σε αυτήν την πολιτεία.

Υποστηρίζουμε ότι η κυβέρνηση έχει συνεννοηθεί με εταιρείες Big Tech, ιδιαίτερα εταιρείες μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter και η Google για να λογοκρίνουν κάθε πληροφορία που έρχεται σε αντίθεση με τις προτιμώμενες πολιτικές της κυβέρνησης για την πανδημία.

Στην πραγματικότητα, βλέπουμε τώρα ότι αυτό γινόταν για να λογοκρίνουν άλλες μορφές πληροφοριών που σχετίζονται με την εκλογική ακεραιότητα και την ιστορία του φορητού υπολογιστή Hunter Biden.

Αλλά εστιάζουμε στη λογοκρισία των ανθρώπων που αμφισβήτησαν τις πολιτικές της COVID κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Αυτό που διαπιστώνουμε είναι ότι πολλές, πολλές ομοσπονδιακές υπηρεσίες, όχι μόνο οι υπηρεσίες του HHS που είναι αρμόδιες για τη δημόσια υγεία, αλλά και οι υπηρεσίες του DHS που είναι υπεύθυνοι για την ασφάλεια και τις πληροφορίες, συμμετείχαν σε αυτήν την επιχείρηση.

Τώρα, αναμφισβήτητα, και λέω αναμφισβήτητα, επειδή υπάρχει νομική συζήτηση σχετικά με αυτό, αλλά αναμφισβήτητα, οι ιδιωτικές εταιρείες κοινωνικών μέσων μπορούν να λογοκρίνουν.

Μπορούν να αποφασίσουν ποιος θα ξεκινήσει στην πλατφόρμα τους και ποιον θα επιτρέψουν στην πλατφόρμα τους.

Αναμφισβήτητα, κανείς δεν αμφιβάλλει ότι η ομοσπονδιακή κυβέρνηση δεν μπορεί να το κάνει αυτό.

Αυτό είναι μια ξεκάθαρη παραβίαση των δικαιωμάτων ελευθερίας του λόγου των Αμερικανών στην Πρώτη Τροποποίηση.

Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση δεν μπορεί επίσης να δωροδοκούν ιδιωτικούς φορείς για να κάνουν τις προσφορές της.

Δεν μπορεί να είναι υπό την απειλή:
»Εάν δεν τηρήσετε την προσφορά μας, θα κάνουμε τη ζωή δύσκολη μέσω περισσότερων ρυθμίσεων».

Δεν μπορούν βασικά να στηριχθούν στις εταιρείες κοινωνικής δικτύωσης για να γίνουν το μακρύ χέρι του καθεστώτος λογοκρισίας τους.

Αλλά αυτό ακριβώς συνέβαινε τα τελευταία τρία χρόνια.
Οι επικοινωνίες και τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που λάβαμε μέχρι στιγμής μετά την ανακάλυψη υποδηλώνουν ότι αυτό συνέβαινε σε πολύ λεπτομερές επίπεδο, μέχρι από ανώτερους κυβερνητικούς αξιωματούχους που είπαν:

»Γιατί δεν έχει αφαιρεθεί αυτός ο λογαριασμός υψηλού προφίλ από τον λογαριασμό σας πλατφόρμα ακόμα; Δεν μας αρέσει».

Και 10 λεπτά αργότερα, το μήνυμα κειμένου επέστρεψε από το ανώτερο στέλεχος στο Facebook ή στο Twitter λέγοντας:
»Ω, μην ανησυχείς. Θα το φροντίσουμε αμέσως».

Και μπουμ, το άτομο έφυγε.

Οι εταιρείες, υπό τον φόβο της ρύθμισης ή απο τον φόβο να αντιμετωπίσουν δυσκολίες με την κυβέρνηση, που μπορεί να τους κάνει τη ζωή πολύ δύσκολη αν θέλει, λένε, »Εντάξει, πόσο ψηλά πρέπει να πηδήξουμε, πού πρέπει να πάμε και τι πρέπει κάνω;;»

Αυτό είναι απολύτως κραυγαλέο και είναι μια πολύ ήπια λέξη για αυτό.

Οι άνθρωποι της διοίκησης το έκαναν τόσο πρόχειρα, χωρίς καμμία εκ των υστέρων σκέψη, κάτι που μου υποδηλώνει ότι σε κάποιο σημείο έγινε τόσο κανονικό στην ομοσπονδιακή κυβέρνηση να το κάνει αυτό, που μάλλον δεν πέρασε από το μυαλό πολλών από τους εμπλεκόμενους ότι ήταν κάνει κάτι παράνομο.

Και όχι απλώς κάτι παράνομο, αλλά κάτι που παραβίαζε τους ανώτατους νόμους της χώρας, που είναι οι νόμοι που διατυπώνονται στο Σύνταγμα των Ηνωμένων Πολιτειών.

Αυτό είναι ένα πολύ σοβαρό θέμα.
Η επιστήμη δεν μπορεί να προχωρήσει χωρίς την ελευθερία του λόγου.
Η επιστήμη
δεν μπορεί να προχωρήσει χωρίς διαβούλευση και συζήτηση και εικασίες και διαψεύσεις.

Εάν προσπαθήσετε να δεσμεύσετε μια επιστημονική συναίνεση και να την καταστήσετε απαράβατη, τότε η επιστημονική πρόοδος θα σταματήσει αμέσως σε αυτό το ζήτημα, επειδή σημειώνουμε πρόοδο όταν επιτρέπεται να αμφισβητήσετε μια συναίνεση ή να αμφισβητήσετε αυτό που οι άνθρωποι πίστευαν ότι γνώριζαν.

Αν διαβάζεις απλώς την ιστορία της επιστήμης, έτσι προχωρά η επιστήμη.

Αυτό είναι επιζήμιο για την επιστήμη.
Είναι προφανώς επιζήμιο για τους ανθρώπους που δεν έχουν την ευκαιρία να προσφέρουν τις απόψεις τους ή τις σκέψεις τους.

Αλλά οι υποθέσεις της Πρώτης Τροποποίησης στις Ηνωμένες Πολιτείες λένε επίσης ότι η ελευθερία του λόγου είναι σημαντική.

Το Ανώτατο Δικαστήριο το έχει διατυπώσει αυτό, όχι μόνο για το άτομο που μιλάει.
Εάν παραβιάζονται τα δικαιώματα της ελευθερίας του λόγου μου, αυτό είναι κακό, γιατί δεν μου επιτρέπεται να πω αυτό που θέλω να πω.
Ή οι ιδέες μου δεν μπορούν να κερδίσουν καμία αγορά στη δημόσια πλατεία επειδή έχω φιμωθεί.
Λοιπόν, αυτό είναι κακό.

Αλλά δεν είμαι ο μόνος που ζημιώνεται από αυτό.
Το Ανώτατο Δικαστήριο είπε, »Όχι. Η Ελευθερία λόγου υπάρχει και για τον δέκτη του λόγου».
Οι άνθρωποι έχουν το δικαίωμα να ακούσουν και τις δύο πλευρές μιας συζήτησης, μιας ερώτησης, έτσι ώστε να μπορούν να κάνουν μια αιτιολογημένη κρίση με βάση όλα τα διαθέσιμα στοιχεία και όλες τις διαθέσιμες απόψεις.
Όποια πλευρά και αν κάνει την υπόθεσή της πιο επιτακτικά θα πρέπει να κερδίσει μεγαλύτερη προσκόλληση.

Είναι ο αμερικανικός λαός στο σύνολό του που πλήττεται από τις παραβιάσεις της ελευθερίας του λόγου, ακόμα κι αν είναι οι παραβιάσεις της ελευθερίας του λόγου λίγων.

Αυτός είναι ένας από τους πολλούς λόγους για τους οποίους αυτή η υπόθεση Μισούρι εναντίον Μπάιντεν είναι τόσο σημαντική και τόσο σπουδαία.

Δεν νομίζω ότι είναι υπερβολή, Jan, να πούμε ότι ποτέ στην ιστορία μας δεν έχουμε δει αυτό το επίπεδο παραβίασης της ελευθερίας του λόγου από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση που έχουμε δει τα τελευταία τρία χρόνια.

Αυτό πρέπει οπωσδήποτε να σταματήσει, διαφορετικά το μικρό μας πείραμα σε αυτή τη διατεταγμένη δημοκρατική δημοκρατία πρόκειται να σταματήσει.

Jan Jekielek: Υπάρχουν πολλά περισσότερα για τα οποία θα μπορούσαμε να μιλήσουμε εδώ σήμερα.
Καμιά τελική σκέψη καθώς τελειώνουμε;

Dr. Kheriaty: Ναί. Θέλω να τελειώσω με μια νότα ελπίδας. Εάν σηκωθείτε και αμφισβητήσετε αυτό το αναδυόμενο καθεστώς, μπορεί να χάσετε μερικούς φίλους.
Μπορεί να σας λένε διαφόρα ονόματα.

Μπορεί να κατηγορηθείτε ότι είστε αυτό ή εκείνο, θεωρητικός συνωμοσίας ή αρνητής της COVID ή οποιοσδήποτε από τους άλλους όρους κακοποίησης που έχουν εκτοξευθεί σε άτομα που προσπαθούν να κάνουν ερωτήσεις και προσπαθούν να αμφισβητήσουν την αφήγηση για τη δημόσια υγεία που προέκυψε τα τελευταία χρόνια τρία χρόνια.

Αλλά ως κάποιος που είχε την εμπειρία να το κάνει πραγματικά αυτό, θα πω, πρώτα απ ‘όλα, δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να ξυπνάς με καθαρή συνείδηση κάθε μέρα.

Και επίσης, θα γνωρίσετε νέους φίλους, γνήσιους φίλους, ανθρώπους που ενδιαφέρονται πραγματικά όχι μόνο για εσάς, αλλά και για την αναζήτηση της αλήθειας.
Θα υπάρξουν άτομα με τα οποία έχετε κάθε είδους ενδιαφέρουσες διαφωνίες, κάτι που είναι καλό.

Θα πρέπει να διαφωνούμε με τους ανθρώπους με τους οποίους τριγυρνάμε και μιλάμε και δεν υπάρχουμε απλώς σε μια φούσκα.

Αλλά θα συναντήσετε μια γνήσια ομάδα, τώρα θα έλεγα εκατομμύρια Αμερικανών και άλλων σε όλο τον κόσμο που αναγνωρίζουν ότι,
»Ε, κάτι δεν πάει καλά.
Αυτό που μας συνέβη τα τελευταία τρία χρόνια δεν είναι σωστό».

Ανησυχούν πολύ για το μέλλον που πρόκειται να παραδώσουμε στα παιδιά και τα εγγόνια μας.

Ποτέ δεν είναι αργά να επανεξετάσεις τις υποθέσεις που νόμιζες ότι ίσχυαν το 2020.
Ποτέ δεν είναι αργά να παραδεχτείς ότι, »Ναι, ίσως υποστήριξα κάτι ή ίσως έκανα κάτι για το οποίο τώρα μετανιώνω».
Είναι εντάξει.
Στην πραγματικότητα, αυτό είναι καλό.

Νομίζω ότι χρειάζεται τεράστιο ηθικό θάρρος για να παραδεχτείς ότι άλλαξες γνώμη ή για να παραδεχτείς ότι μετανιώνεις που είπες ή έκανες κάτι στο παρελθόν.

Θα προσκαλούσα ανθρώπους από όλο το φάσμα των απόψεων για τα θέματα για τα οποία μιλήσαμε σήμερα, απλώς να προσπαθήσουν να παραμείνουν ανοιχτόμυαλοι και να προσπαθήσουν να ακούσουν τους ανθρώπους και στις δύο πλευρές αυτής της συζήτησης και να μην φοβηθούν πού μπορεί να τους οδηγήσουν αυτά τα στοιχεία ή η αλήθεια.

Πηγή :

https://fytro.wordpress.com/2023/02/23/%ce%b7-%ce%bd%ce%ad%ce%b1-%cf%84%ce%b5%cf%87%ce%bd%ce%bf%ce%ba%cf%81%ce%b1%cf%84%ce%af%ce%b1-%ce%b1%cf%80%ce%b5%ce%b9%ce%bb%ce%b5%ce%af-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b9%cf%80%cf%80%ce%bf%ce%ba%cf%81%ce%b1/

https://ygeiaerwtaspsyxikhygeia.blogspot.com/ -  Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του και υπάρχει ενεργός σύνδεσμος (link). Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.