Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2024

4 - Η Νέα Τεχνοκρατία απειλεί την Ιπποκρατική Ιατρική και τον Κώδικα της Νυρεμβέργης [μέρος 4] / 4 - The New Technocracy Threatens Hippocratic Medicine and the Nuremberg Code [part 4] / 4 - La nuova tecnocrazia minaccia la medicina ippocratica e il codice di Norimberga [parte 4] / 4 - Новая технократия угрожает медицине Гиппократа и Нюрнбергскому кодексу [часть 4]

 


Οι ιστορικές αναλογίες είναι χρήσιμες, όχι επειδή ένα ναζιστικό καθεστώς πρόκειται να εγερθεί στις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά επειδή αν κάποιες από τις αρχές και κάποια από τα επιχειρήματα που προωθήθηκαν στη Γερμανία τη δεκαετία του 1930 και οδήγησαν σε πολύ άσχημες καταστάσεις αρχίζουν να αναπτύσσονται ξανά, αυτό αποτελεί λόγο σοβαρής ανησυχίας.

Jan Jekielek: Απολύτως. Υπάρχει το ερώτημα γιατί αγνοήθηκε η φυσική ανοσία;

Dr. Kheriaty: Υπάρχουν διάφοροι λόγοι.
Είχα αστειευτεί στο Twitter πριν από ένα ή δύο χρόνια ότι
το CDC θα αναγνωρίσει τη φυσική ανοσία όταν κάποιος βρει τρόπο να την αξιοποιήσει για οικονομικό ώφελος.

Όταν κατέθεσα τη μήνυσή μου για λογαριασμό των ανθρώπων με φυσική ανοσία, περίπου το 50% του αμερικανικού πληθυσμού εκείνη την εποχή είχε φυσική ανοσία, γεγονός που θα είχε μειώσει στο μισό τα κέρδη μιας βιομηχανίας 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων, τη βιομηχανία εμβολίων. Αυτά τα κέρδη θα είχαν μειωθεί στο μισό, αν ο μισός πληθυσμός δεν χρειαζόταν πλέον το προϊόν σας.

Ο αριθμός αυτός είναι πιο κοντά στο 90% σήμερα.

Υπήρχαν οικονομικά συμφέροντα που μας έσπρωχναν προς την κατεύθυνση μιας βελόνας σε κάθε χέρι, ακόμη και για ανθρώπους που δεν χρειάζονταν το εμβόλιο, επειδή είχαν ανώτερη ανοσία από προηγούμενη μόλυνση.

Υπήρξε επίσης ένας επαναπροσδιορισμός της υγείας και της ασθένειας που αναπτύσσεται εδώ και πολλά χρόνια, αλλά νομίζω ότι την είδαμε να εκδηλώνεται πλήρως κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Αυτό που εννοώ είναι ότι είδαμε κάποιες περίεργες ανατροπές κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Είδαμε ότι πριν από την πανδημία, ένα άτομο θεωρούνταν υγιές και έπρεπε να αποδείξει ότι ήταν άρρωστο.

Έτσι, αν θέλατε να λείψετε από την εργασία σας, χρειαζόσασταν σημείωμα από γιατρό που να λέει ότι ήσασταν άρρωστος.

Αλλά κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με τις μαζικές εξετάσεις ασυμπτωματικών ατόμων και τη μαζική επιτήρηση του πληθυσμού, είδαμε ότι αυτό αντιστράφηκε.

Οι άνθρωποι θεωρούνταν μάλλον άρρωστοι και έπρεπε να αποδείξουν με κάποιο ιατρικό μέσο ότι ήταν, στην πραγματικότητα, υγιείς.

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αν θέλατε να πάτε στη δουλειά σας, χρειαζόσασταν ένα αρνητικό τεστ COVID.

Τι κρύβόταν πίσω από αυτό;

Έχει γίνει μια αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο φανταζόμαστε το ανθρώπινο πρόσωπο και στο πώς φανταζόμαστε το ανθρώπινο σώμα και στο πώς αντιλαμβανόμαστε την υγεία και την ασθένεια, κάτι που είναι πολύ, πολύ σημαντικό.
Το παράδειγμα των εμβολίων mRNA έχει μεγάλη σχέση με αυτό, επειδή τα εμβόλια mRNA μπορούν να επεκταθούν πολύ γρήγορα και μπορούν να αναδιαμορφωθούν ή να επαναπρογραμματιστούν, αν θέλετε, για να προσπαθήσουν να αντιμετωπίσουν νέες παραλλαγές.

Αυτό το σχέδιο δεν έχει στην πραγματικότητα αποδώσει πολύ καλά όσον αφορά την παραγωγή πιο αποτελεσματικών εμβολίων, αλλά η ιδέα είναι σχεδόν η αντιμετώπιση του ανθρώπινου όντος σαν ένα κομμάτι υπολογιστικού υλικού που απαιτεί γενετική κωδικοποίηση, ενημερώσεις λογισμικού mRNA ή DNA κάθε λίγους μήνες για να παραμείνει ενημερωμένο και να παραμείνει λειτουργικό, σαν να ήταν το ανθρώπινο σώμα ένα iPhone !!!

Και πάλι, αυτό είναι το ίδιο είδος υπόθεσης πίσω από αυτό. Θεωρείται ότι δεν είστε βέλτιστα λειτουργικοί μέχρι να λάβετε αυτήν την παρέμβαση.

Αντί να έχετε το φυσιολογικό, ακμαίο, υγιές ανθρώπινο σώμα σας μέχρι να αρρωστήσετε, οπότε η ιατρική μπορεί να παρέμβει για να προσπαθήσει να σας επαναφέρει σε αυτή τη φυσική υγιή κατάσταση.

Αυτό είναι το Ιπποκρατικό παράδειγμα για την ιατρική.

Αλλά το τεχνοκρατικό παράδειγμα για την ιατρική σας βλέπει απλώς ως μια συλλογή από φυσιολογικές διεργασίες που μπορούμε να τις αντιμετωπίσουμε και τις οποίες μπορούμε να αναβαθμίσουμε και τις οποίες μπορούμε να βελτιώσουμε και τις οποίες μπορούμε ενδεχομένως να βελτιώσουμε επ’ αόριστον. Αυτή είναι μια πολύ κερδοφόρα επιχείρηση εάν οι άνθρωποι την αγοράσουν.

Είναι επίσης μια πολύ ανησυχητική επιχείρηση, επειδή έχει τη δυνατότητα να προκαλέσει τεράστια ζημιά προσπαθώντας να κάνει τους ανθρώπους μέσω της επιστήμης, της τεχνολογίας και της ιατρικής κάτι περισσότερο από ανθρώπους, αυτό το σχέδιο βελτίωσης της βιοτεχνολογίας.

Φοβάμαι ότι θα καταλήξουμε να αποανθρωποποιήσουμε τους ανθρώπους.

Θα καταλήξουμε όχι μόνο σε μια κοινωνία δύο ταχυτήτων, το πρόβλημα της Gattaca που περιγράφεται στην ταινία και για το οποίο έχουν μιλήσει πολλοί ηθικολόγοι, αλλά θα έχουμε μια πλήρη αντιστροφή του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε τον εαυτό μας και το σώμα μας και τις φυσικές διαδικασίες της υγείας και της θεραπείας.

Δεν νομίζω ότι αυτό θα μας οδηγήσει ως άτομα και ως κοινωνία σε μέρη που οι περισσότεροι από εμάς θέλουμε να πάμε.

Δεν είστε ένα κομμάτι υλικού που απαιτεί μια ενημέρωση λογισμικού κάθε λίγους μήνες για την οποία θα πρέπει να πληρώνει η κυβέρνηση ή εσείς.

Είστε κατά τεκμήριο ένα υγιές, λειτουργικό ανθρώπινο ον.

Εάν δεν είστε, εάν έχετε προβλήματα λόγω ασθένειας ή αναπηρίας, ας δούμε πώς μπορούμε να αποκαταστήσουμε αυτήν τη λειτουργία.

Αλλά ας μην αντιμετωπίζουμε ολόκληρο τον πληθυσμό σαν να χρειάζεται συνεχείς βιολογικές παρεμβάσεις μόνο και μόνο για να τους ενημερώσουμε ή να επιταχύνουμε όσον αφορά την υγεία και την ανθρώπινη άνθηση.

Jan Jekielek: Αυτό που είναι πραγματικά ενδιαφέρον είναι ότι το πάτε ακόμη πιο βαθιά όταν μιλάτε για το πώς πιστεύετε ότι αυτή η νεογνωστική θρησκευτική άποψη ή οιονεί θρησκευτική κοσμοθεωρία είναι πάνω μας. Είναι ένας βαθύτατα διαφορετικός τρόπος οραματισμού της ανθρώπινης σχέσης με την πραγματικότητα.

Dr. Kheriaty: Σωστά

Jan Jekielek: Θα προσθέσω μόνο ένα ακόμη πράγμα. Καθώς διάβαζα τα πρώτα κεφάλαια, σκεφτόμουν:
«Υπάρχουν τόσα πολλά κοινά σημεία».
Έχω αυτή την ενστικτώδη αίσθηση ότι υπάρχει κάτι σε αυτό το σύστημα που μου θυμίζει την woke ιδεολογία.
Έχω εντρυφήσει πολύ στην προσπάθεια να το καταλάβω αυτό, και στη συνέχεια το αποκαλύπτετε στα επόμενα κεφάλαια μέσω αυτού του διαλογισμού.
Σε παρακαλώ πες μου γι’ αυτό.

Dr. Kheriaty: Ακριβώς.

Υποστηρίζω στο βιβλίο ότι το κίνημα των τρανσουμανιστών, για το οποίο μπορούμε να μιλήσουμε λίγο περισσότερο για αυτό αργότερα, και επίσης η woke ιδεολογία είναι, αν τα δεις μέσα από το πρίσμα αυτών των νέων θρησκειών, και οι δύο θα ταξινομηθούν ως αυτό που αποκαλώ »νεο-γνωστικές θρησκείες».

Ο Γνωστικισμός ήταν μια συλλογή διαφορετικών θρησκευτικών αιρέσεων κατά τους πρώτους αιώνες του Χριστιανισμού που ήταν οι κύριοι ανταγωνιστές του Χριστιανισμού.

Αυτές οι διαφορετικές γνωστικιστικές αιρέσεις είχαν διαφορές μεταξύ τους, αλλά είχαν μερικά κοινά σημεία.

Ένα από τα κοινά σημεία τους ήταν, πρώτα απ’ όλα, ότι ήταν ελιτιστές. Μόνο λίγοι ήταν αυτοί που είχαν πρόσβαση στη μυστική γνώση, τη νόηση, απ’ όπου πήραμε τη λέξη Γνωστικισμός, και που πραγματικά γνώριζαν τι συμβαίνει κάτω απ’ όλα αυτά.

Και αυτοί είναι οι άνθρωποι που θα έπρεπε να διευθύνουν την παράσταση.

Αυτή είναι μια ελιτίστικη πρόταση σε αντίθεση με τον κύριο ανταγωνιστή της στους πρώτους αιώνες της εκκλησίας, τον ορθόδοξο χριστιανισμό, που έλεγε, κατ’ αρχήν, ότι η σωτηρία είναι διαθέσιμη σε όλους, όχι μόνο σε μια ελίτ τάξη ανθρώπων.
Αυτό ήταν το δόγμα της χάριτος που προτάθηκε από τον Χριστιανισμό.

Το δεύτερο κοινό χαρακτηριστικό που είχαν οι Γνωστικοί ήταν η επιθυμία τους να ξεπεράσουν τον υλικό κόσμο.

Είχαν αυτή την επιθυμία επειδή στην κοσμολογία τους, η καλή αρχή ή ο καλός Θεός δημιούργησε μόνο τον πνευματικό κόσμο, δημιούργησε την ψυχή, δημιούργησε τους αγγέλους και δημιούργησε το αόρατο βασίλειο.

Αλλά το υλικό πεδίο δημιουργήθηκε από μια κακή αρχή που λειτουργούσε ενάντια στην καλή αρχή.

Έτσι, έβλεπαν την υλική πραγματικότητα ως κάτι που κατά βάση έπρεπε να ξεφύγουν ή να ξεπεράσουν.

Και πάλι, σε αντίθεση με τον Χριστιανισμό, ο Χριστιανισμός είχε ορισμένες αισθητικές τάσεις σε σχέση με το σώμα λόγω του δόγματος για τα δεινά του Χριστού στη σταύρωση του.

Αλλά ο Χριστιανισμός δεν απέρριψε ποτέ τον υλικό κόσμο.

Ο χριστιανισμός αναγνωρίζει ότι ο υλικός και ο πνευματικός κόσμος έχουν δημιουργηθεί από τον ίδιο Θεό και ότι ο Θεός είναι καλός, επομένως ο υλικός κόσμος είναι καλός.

Επηρεάζεται από την αμαρτία και την πτώση και ούτω καθεξής.

Αλλά δεν μπορούμε να το απορρίψουμε, και σίγουρα δεν μπορούμε να απορρίψουμε το ανθρώπινο σώμα, επειδή στη χριστιανική αντίληψη ο Ιησούς Χριστός πήρε ανθρώπινο σώμα και έγινε άνθρωπος, το δεύτερο πρόσωπο της Αγίας Τριάδας.

Έτσι, αυτές οι δύο ανταγωνιστικές θεολογίες είχαν διαφορετικές προσεγγίσεις για τον υλικό κόσμο και το ανθρώπινο σώμα.

Οι Γνωστικοί αναγνώριζαν ότι ο υλικός κόσμος διατάσσεται από νομοτελειακές διαδικασίες, αυτό που σήμερα θα ονομάζαμε νόμους της επιστήμης.

Αλλά αυτή η τάξη ήταν κάτι που έπρεπε να ξεπεραστεί.

Ο υλικός κόσμος ήταν η πρώτη ύλη με την οποία μπορούσαν να κάνουν ό,τι ήθελαν.

Έτσι, υιοθέτησαν δύο θεμελιωδώς διαφορετικές προσεγγίσεις για το ανθρώπινο σώμα.

Ορισμένες από τις γνωστικιστικές αιρέσεις απέρριπταν εντελώς το φαγητό, το ποτό και το σεξ.

Νήστευαν πολύ, πολύ αυστηρά, και μερικές φορές απαγόρευαν όλες τις σεξουαλικές σχέσεις επειδή η αναπαραγωγή ήταν σωματική και επομένως ήταν κακή.

Αυτές οι αιρέσεις εξαφανίστηκαν αρκετά γρήγορα.

Μπορείτε να φανταστείτε το γιατί.
Είναι δύσκολο να αναπαράγεις τις ιδέες σου αν δεν αναπαράγεις ανθρώπους.

Αλλά, άλλες αιρέσεις είχαν μια πολύ ελευθεριάζουσα προσέγγιση του ανθρώπινου σώματος.

Δεν έχει σημασία ούτως ή άλλως, οπότε μπορούσες να κάνεις ό,τι ήθελες με αυτό.

Η ιδέα ήταν να δραπετεύσει κανείς από αυτόν τον κόσμο σε μια ανώτερη πνευματική σφαίρα, είτε μέσω αυτών των ακραίων αισθητικών τρόπων είτε μέσω της πλήρους βεβήλωσης του υλικού κόσμου και του ανθρώπινου σώματος.

Αλλά και στις δύο περιπτώσεις, το ανθρώπινο σώμα ήταν αυτό που περιέγραψα προηγουμένως.

Ήταν απλώς αυτή η συλλογή υλικού, αυτή η συλλογή φυσιολογικών διεργασιών με τις οποίες μπορώ να κάνω ό,τι θέλω.

Δεν ήταν ένα οργανικό σύνολο που ήταν φυσικά προσανατολισμένο προς την υγεία και την ανθρώπινη άνθηση. Ήταν απλά πράγματα.

Jan Jekielek: Ή φτιαγμένος κατ’ εικόνα του Θεού, αυτό σκέφτομαι.

Dr. Kheriaty: Φτιαγμένο κατ’ εικόνα και ομοίωση του Θεού, και επομένως άξιο κάποιας εκτίμησης και σεβασμού.

Η φύση μπορεί να μας δώσει έναν κανόνα υγείας.

Η ασθένεια ορίζεται σε σχέση με τη φυσική υγιή, φυσιολογική, ανθρώπινη λειτουργία, όχι σε σχέση με κάποιο cyborg που χρειαζόμαστε για να βελτιώσουμε το ανθρώπινο σώμα για να γίνει μεγαλύτερο, πιο γρήγορο, δυνατότερο, πιο έξυπνο.

Αυτό το διανθρωπιστικό σχέδιο, προσπαθεί να κάνει ακριβώς αυτά τα πράγματα, να συγχωνεύσει το ανθρώπινο με το τεχνολογικό, να κάνει τους υγιείς ανθρώπους καλύτερους, μεγαλύτερους, ταχύτερους, ισχυρότερους, εξυπνότερους μέσω της επεξεργασίας γονιδίων, μέσω της κυβερνητικής, μέσω της νανοτεχνολογίας.

Αυτό είναι απλώς μια μικροσκοπική εκδοχή μιας πολύ, πολύ παλιάς ιδεολογίας.

Είναι μια νέα μορφή της αρχαίας Γνωστικής στάσης απέναντι στα ανθρώπινα όντα, απέναντι στην ανθρώπινη φύση και το ανθρώπινο σώμα, η οποία ξεπερνάει απλώς αυτή ή εκείνη την τεχνολογική εφαρμογή της επιστήμης, για να δημιουργήσει στην πραγματικότητα μια εντελώς νέα κοσμοθεωρία.

Όπως υποστηρίζω στο The New Abnormal, νομίζω ότι αυτή η αντίληψη για την επιστήμη και την ιατρική, η τεχνοκρατική νεογνωστικιστική αντίληψη για την επιστήμη και την ιατρική άρχισε πραγματικά να ξεπερνά την παραδοσιακή ιπποκρατική αντίληψη για την επιστήμη και την ιατρική που κυριαρχούσε στην επιστήμη και την ιατρική πρόοδο στη Δύση από την εποχή του Ιπποκράτη.

Jan Jekielek: Αυτό για το οποίο μιλάτε είναι πολύ, πολύ βαθύ.

Dr. Kheriaty: Μια από τις άλλες παράξενες αναλογίες, ή η ιστορία που αρχίζει να ομοιοκαταληκτεί, που συνέβη κατά τη διάρκεια της πανδημίας είναι ακριβώς αυτή η πολύ λεπτή μετατόπιση που περιέγραψα στον πρόλογο του βιβλίου, η οποία συνέβη με τη γερμανική ιατρική τη δεκαετία του 1920 και του 1930, και την οδήγησε σε ένα πολύ σκοτεινό μονοπάτι.

Πηγή :

https://fytro.wordpress.com/2023/02/23/%ce%b7-%ce%bd%ce%ad%ce%b1-%cf%84%ce%b5%cf%87%ce%bd%ce%bf%ce%ba%cf%81%ce%b1%cf%84%ce%af%ce%b1-%ce%b1%cf%80%ce%b5%ce%b9%ce%bb%ce%b5%ce%af-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b9%cf%80%cf%80%ce%bf%ce%ba%cf%81%ce%b1/
https://ygeiaerwtaspsyxikhygeia.blogspot.com/ -  Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του και υπάρχει ενεργός σύνδεσμος (link). Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.