Παρασκευή 14 Απριλίου 2023

1 - Η Νέα Τεχνοκρατία απειλεί την Ιπποκρατική Ιατρική και τον Κώδικα της Νυρεμβέργης [μέρος 1] / 1 - The New Technocracy Threatens Hippocratic Medicine and the Nuremberg Code [part 1] / 1 - La nuova tecnocrazia minaccia la medicina ippocratica e il codice di Norimberga [parte 1] / 1 - Новая технократия угрожает медицине Гиппократа и Нюрнбергскому кодексу [часть 1]


Dr. Aaron Kheriaty: Αυτοδιαδιδόμενα εμβόλια, Διανθρώπινη ιδεολογία και κυβερνητικές εντολές φίμωσης- Η νέα τεχνοκρατία απειλεί την Ιπποκρατική Ιατρική και τον Κώδικα της Νυρεμβέργης.

«Αυτό αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης πρότασης για την πιθανή παράκαμψη της διαδικασίας της ενημερωμένης συναίνεσης, τοποθετώντας τεχνολογία βασισμένη σε γονίδια mRNA στα τρόφιμα… Θα μπορούσατε να φάτε μια σαλάτα και να εμβολιαστείτε ενάντια σε πιθανές βιολογικές απειλές».

Ο Δρ Aaron Kheriaty είναι ψυχίατρος, ιατρικός ηθικολόγος και συγγραφέας του βιβλίου «The New Abnormal: The Rise of the Biomedical Security State».

Έχει καταθέσει αρκετές αγωγές κατά αμερικανικών ιδρυμάτων και της κυβέρνησης αμφισβητώντας τις υποχρεωτικές εντολές εμβολίων και την πολιτική της COVID-πανδημίας.

Είναι ένα επίπεδο ελέγχου των ελευθεριών των ανθρώπων που αυτό το είδος τεχνολογίας και αυτού του είδους το σύστημα θα κάνει δυνατό, κάτι που οι ολοκληρωτικοί δικτάτορες του παρελθόντος θα μπορούσαν μόνο να ονειρευτούν. προειδοποιεί ο Δρ Kheriaty.

Συζητάμε για την τρομακτική μετάβαση από τις βασικές ηθικές αρχές της ιατρικής σε ένα διανθρωπιστικό, νεογνωστικό, τεχνοκρατικό ιατρικό παράδειγμα, στο οποίο η ενημερωμένη συναίνεση αντικαθίσταται αναπόφευκτα από μια ιδεολογία επιστημονισμού, ακόμη και από τα αυτοδιαδιδόμενα εμβόλια.

«Η ιδέα είναι σχεδόν σαν να αντιμετωπίζουμε τον άνθρωπο σαν ένα κομμάτι υπολογιστή που απαιτεί κωδικοποίηση με βάση τη γενετική – αναβαθμίσεις λογισμικού του DNA ή του MRNA – κάθε λίγους μήνες για να παραμείνει επίκαιρο και λειτουργικό, σαν το ανθρώπινο σώμα να είναι σαν ένα iPhone», λέει ο Δρ Kheriaty.

Η συνέντευξη δημοσιεύτηκε εδώ

The Rise of the Biomedical Security State | OFFICIAL INTERVIEW

Jan Jekielek: Dr. Aaron Kheriaty, μεγάλη μας χαρά που σας έχουμε στην εκπομπή American Thought Leaders. Σήμερα θα μιλήσουμε για το βιβλίο σας The New Abnormal. Συγχαρητήρια για την έκδοσή του.

Dr. Kheriaty: Σας ευχαριστώ

Jan Jekielek: Θα ξεκινήσουμε από το τέλος του βιβλίου, όπου έχετε αυτόν τον απολύτως συναρπαστικό επίλογο που μιλάει για το πώς θα μπορούσε να είναι το Σιάτλ το 2030.
Γιατί δεν μου δίνετε μια μικρή εικόνα;
Νομίζω ότι αυτό θα μας δώσει ένα σημείο εκκίνησης.

Dr. Kheriaty: Το βιβλίο δεν είναι ένα έργο μυθοπλασίας, αλλά ο επίλογος είναι μια μικρή φανταστική άσκηση που προσπαθεί να μας προβάλει όχι πολύ μακριά στο μέλλον. Το 2030 απέχει επτά χρόνια από τώρα, οπότε είναι μια μελλοντική ημερομηνία που οι περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να φανταστούν ότι θα έρθει.
Αυτό που προσπαθεί να κάνει ο επίλογος είναι να δείξει πως θα είναι τα πράγματα τα επόμενα χρόνια, αν συνεχιστούν οι τάσεις που περιγράφω στο
The New Abnormal.

Αυτό που έκανα σε αυτόν τον επίλογο ήταν να φανταστώ έναν μηχανικό λογισμικού που ζει στο Σιάτλ και να διηγηθώ μια ιστορία για κάποια πράγματα που του συνέβησαν, και επίσης να ζωγραφίσω μια εικόνα για το πώς φαίνεται η κοινωνία σε αυτή τη νέα έξυπνη πόλη.
Προσπαθώ να παρουσιάσω κάποιες από τις νέες τεχνολογίες και κάποιους από τους νέους μηχανισμούς επιτήρησης και ασφάλειας με τρόπο που να μπορεί να καταδείξει στον αναγνώστη γιατί οι άνθρωποι θα ήθελαν να αγοράσουν αυτά τα πράγματα.
Αποτελούν ένα είδος χωρίς τριβές, με πολύ βολικό τρόπο συμμετοχής σε οικονομικές συναλλαγές και ταξίδια και τη συλλογή πληροφοριών.

Αυτό που φαίνεται ελκυστικό στην αρχή στην ιστορία που αφηγούμαι ξεδιπλώνεται στον επίλογο και στη συνέχεια αρχίζετε να βλέπετε ότι υπάρχουν κάποιες μύγες μέσα στο γάλα.

Υπάρχουν σίγουρα κάποια μειονεκτήματα, τουλάχιστον για ορισμένους τομείς της κοινωνίας σε αυτό το νέο τεχνοκρατικό παράδειγμα.
Αλλά μέχρι το τέλος, ελπίζω ότι ο αναγνώστης καταλαβαίνει πώς θα μοιάζουν οι πραγματικοί κίνδυνοι και τα πραγματικά μειονεκτήματα αυτού του μέλλοντος.

Αυτό που έκανα στο Σιάτλ 2030 είναι ότι δεν φαντάστηκα νέες τεχνολογίες που δεν έχουν ακόμη εφευρεθεί.
Πήρα πράγματα που είναι ήδη διαθέσιμα, και απλώς δεν έχουν ακόμη αναπτυχθεί ή γίνει αποδεκτά ή αγκαλιαστεί σε ευρεία, κοινωνική κλίμακα.

Είπα: «Εντάξει, αν αυτά τα πράγματα που ήδη υπάρχουν μαζί μας κυκλοφορήσουν και υιοθετηθούν με επιτυχία σε μεγάλη κλίμακα, που θα μας πάνε ως κοινωνία;».
Πώς θα επηρεάσουν τις ελευθερίες μας και τα θεμελιώδη δικαιώματά μας;»

Ο επίλογος είναι μια προσπάθεια να διευκρινιστεί με μεγάλη σαφήνεια στο τέλος του βιβλίου ότι, αν αυτό που περιγράφω στο βιβλίο είναι σωστό, και φυσικά, πιστεύω ότι είναι, και αν συνεχίσουμε την τρέχουσα πορεία μας, χωρίς κάποιες σοβαρές διορθώσεις πορείας, έτσι θα είναι η ζωή μας σε λίγα μόλις χρόνια.

Είναι αυτό το μέλλον που θέλετε για τον εαυτό σας, τα παιδιά σας ή τα εγγόνια σας;

Πηγή :

https://fytro.wordpress.com/2023/02/23/%ce%b7-%ce%bd%ce%ad%ce%b1-%cf%84%ce%b5%cf%87%ce%bd%ce%bf%ce%ba%cf%81%ce%b1%cf%84%ce%af%ce%b1-%ce%b1%cf%80%ce%b5%ce%b9%ce%bb%ce%b5%ce%af-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b9%cf%80%cf%80%ce%bf%ce%ba%cf%81%ce%b1/

https://fytro.wordpress.com/category/%ce%b7-%ce%b5%cf%80%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bc%ce%b7-%cf%84%cf%89%ce%bd-%cf%80%ce%b5%ce%b9%cf%81%ce%b1%ce%bc%ce%b1%cf%84%cf%89%ce%bd/ 

https://ygeiaerwtaspsyxikhygeia.blogspot.com/ -  Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του και υπάρχει ενεργός σύνδεσμος (link). Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.